TESLİMAT 

Siparişiniz yoğunluğa göre en geç 1-3 iş günü içerisinde hazırlanıp MNG kargo aracılığıyla belirtilen adrese teslim edilecektir.

İADE KOŞULLARI

Sipariş iptal taleplerinizi iletişim kanallarımız aracılığıyla verebilirsiniz. Siparişi iptal etmek istiyorsanız 0 (542) 307 11 72 numaralı WhatsApp iletişim hattımız üzerinden bize ulaşabilirsiniz ya da bilgi@omeya.com.tr adresinden mail yoluyla bize ulaşarak siparişinizi iptal etmek talebinizi iletebilirsiniz. Bize iletilen sipariş iptal talepleri en kısa sürede incelenip sonuçlandırılacaktır.

Şirketimiz bünyesinde hizmet verdiğimiz omeya.com.tr adlı web sitesi üzerinden yapmış olduğunuz siparişler için aşağıda belirlenen koşullar çerçevesinde iade etme hakkına sahipsiniz.

  • Ürün(ler) orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış ve kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza gönderilmelidir.
  • Yapılmak istenen değişim ve iadelerde kargo ücreti müşteriye aittir.
  • Ürünün satış faturasını mutlaka göndermeniz gerekmektedir.
  • Müşteri, ürünün kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
  • Eğer ürünün faturası kurumsal ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dâhil edilmeden, ‘Ürün Birim Fiyatı + KDV’ şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri iade faturası kesilmediği takdirde alınamamaktadır.
  • İç giyim ve mayoda üst grup kullanılmamış olmak kaydıyla faturadaki tutar üzerinden değiştirme veya iade yapılmaktadır.
  • İç giyim alt çamaşırlarda, silikon sütyenlerde ve korselerde hijyen dolayısıyla değiştirme yapılmamaktadır.

DEĞİŞİM KOŞULLARI

Ürün değişimi için iade koşulları geçerlidir. Bu şartlara uyan ürününüz iade alınmakta ve değişikliğini istediğiniz ürün için adınıza yeni sipariş oluşturulmaktadır.

DİKKAT! 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi Yönetmeliğinin 15. maddesinin ‘ç’ fıkrasında yer alan ‘Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların ürünlerin teslimi’ ile ilgili ibareye göre iç giyim ürünlerinde hijyen açısından değişim ve iade yapılmamaktadır. Tüketici burada belirlenen hususlar çerçevesinde cayma hakkını kullanamaz!